vrijdag 26 oktober 2012

Barbie jurkjes haken (1)

Al even geleden maakte ik dit barbie-jurkje met bijpassend hoedje voor mijn nichtje. Heb ik vroeger veel met barbies gespeeld, nu doen mijn nichtjes het ook veel, barbies blijven blijkbaar populair onder jonge meisjes!
Ik had dus een mooie reden om een jurkje te haken, vond het ook erg leuk om te doen. Van te voren had ik een beetje in mijn hoofd wat voor model en kleuren het zouden worden en het is ook ongeveer geworden zoals ik bedacht had. Toen ik het jurkje af had, vond ik dat er nog wel wat mistte bij haar outfit en ik vond een zonnehoedje een mooie accessoire (nou ja het is meer een hoed geworden;-)). 

De jurk is lichtjes geïnspireerd op het jurkje op deze site. 

PS Tot mijn schande heb ik nu pas ontdekt dat er allerlei verschillende achtergronden mogelijk zijn bij Blogger, maar gelijk iets anders ingesteld...!

5 opmerkingen:

  1. dat heb je enorm mooi gemaakt wat een plaatje om te zien, en die hoed erbij ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olá!!!!

    Está magnífico, eu amo a roupa branca.....!!!!!


    BJS!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Barbie loopt vast te pronken nu :-) Mooi gemaakt hoor, hier zouden ze vast ook blij zijn met zo'n toffe kleedjes, oh oh, weer iets dat ik nog wel zou willen doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk setje.. ahah zou in het echie ook wel zo'n setje willen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...